torsdagstjat.



Idag har jag minsann varit effektiv. Om man jämför med tidigare i veckan, det vill säga. Redan klockan tio var jag hos hårfrisörskan för att klippa och färga håret och nu genomgår jag en smärre identitetskris när jag ser den nya färgen i mitt synfält. Men det ska nog gå över. Sedan har jag tränat två tjejer i drillning och städat på pappas firma, som jag tänkte fortsätta med i höst och ha som ett litet extrajobb. Och alldeles strax ska jag åka iväg på ledarmöte!

Angående bilden så får ni nöja er med en crappy webcambild tills jag orkar ta en riktig och lägga in på mammas dator (förmodligen imorgon), smart som jag var glömde jag min egen i lund. Undrar om sådana egenskaper växer bort med tiden. Jag hoppas det.

Kommentarer
Postat av: maria

SNYGGT! <3

2011-08-19 @ 11:43:14
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0