17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig

Jag tänkte berätta för er om dom två sista dagarna vi bodde i stockholm, för det var perfekta dagar.



Nästsista dagen mötte jag upp maria vid hornstull efter hennes jobb och så köpte vi pizza som vi satte oss och åt i tantolunden.




Resten av kvällen spelade vi kortspel och drack rosa bubbel.


Och när solen gick ner cyklade vi över liljeholmsbron och hem.


Sista dagen vaknade vi sent och åt en gudomlig frukost (jordgubbar!).


Sen hoppade vi på den röda linjen.


Och åkte till en av mina favoritaffärer vid Zinkensdamm.




Där köpte jag två favoritplagg.


Och på väggarna hängde drömklänningar.


Efter att ha plöjt igenom hela affären gick vi vidare till Judiths secondhand där jag köpte mina efterlängtade chanelörhängen.


Vidare till en charmig liten secondhandbutik som heter Uppåt väggarna.



Lunch på café Fåtöljen vid Mariatorget.



Och så avslutade vi dagen med hamburgare, kladdkaka och sex and the city. Dagen därpå flyttade jag till skåne, pappa och morfar kom för att hämta alla mina saker och jag tog flyget (det fanns bokstavligt talat inte plats i bilen för en person till) och så var det med det stockholmsäventyret.

Kommentarer
Postat av: maria

åh jag hade nästan glömt detta! fy fan vad underbart. vill ha fler såna heldagar med dig! <3

2011-12-17 @ 14:12:32
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0