20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp

Jag har ju redan skrivit en önskelista på bloggen tidigare denna månaden här, men jag tänkte visa er några saker till om jag fick önska mig vilt och brett.


Emmas bild

Tyllklänningen från h&ms samarbete med Lanvin.
Just nu letar jag som en galning efter denna på tradera (om någon vill sälja sin får ni gärna hojta) och jag tror att den någon gång måste bli min. Så. fin.



Disco litas från Jeffrey Campbell, precis som förra året. Magiska.


Blå gryta från le creuset.



Mulberry bayswater i färgen oak. Om det finns en perfekt väska så är det den här.


Någon tjusig parfym.


Ljusblå kitchenaid.



Tim Walkers fantastiska fotobok Pictures.


Jackan/kavajen med rosor från the garden collection som såldes på h&m förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0