21. Berätta om någon som du älskar



Min mamma.

Som alltid ställer upp oavsett, till och med när jag ringer klockan två på natten och ber hennes skriva ut min rapport till skolan. Som har dom magiska mammahänderna som gör dom godaste kakorna, middagarna och som har den där förmågan att få ett rum städat på fem minuter när det tar flera timmar för en själv. Som har en avundsvärd energi och effektivitet som jag inte vet om jag någonsin kommer att få. Som älskar mig ovillkorligt.

Älskar dig.




Kommentarer
Postat av: susanne berg

Att få vara mamma är en otrolig gåva som man försöker vårda så väl! Inte alltid så lätt och ibland känns det som berg och dalbana! Tusen Tack för alla fina ord min älskade dotter! Kram mamma

2011-12-22 @ 05:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0