6. Berätta om bloggarna du läser

Jag läser en hel drös med bloggar varje dag och här kommer mina favoriter i den ordningen som finns bland mina bokmärken:

alla får plus - alex schulman - Jag har alltid varit faschinerad av denna mannen. Kanske framförallt av hans skriftliga språk (älskar båda hans böcker) och hans skörhet som han låter komma fram ibland i bloggen. Och så tycker jag faktiskt att han är sjukt rolig för det mesta.

amanda schulman - Jag kan vara ärlig och säga att jag började läsa amandas blogg för att det var alex fru. Men jag är väldigt glad över att jag gjorde det, det är en oerhört varm blogg och jag känner mig lättare i hjärtat efter att ha läst hennes ärliga ord.



michaela forni - Denna vackra italienskan skriver dom finaste och hjärtskärande texterna och så verkar hon leva ett sjukt härligt liv. Jag både beundrar och avundas henne.

i karolines huvud
- Secondhandfynd, fina klänningar och massa retro. Jag gillar't!



du kan om du vill -
Min bästa maria skriver en fantastisk blogg blandad med intressanta och viktiga texter, besatthet av gossip girl och en stor dos av inspiration.

niotillfem
- Sandra Beijer har skapat en alldeles magisk värld som jag gärna hade levt i. Dessutom verkar hon sjukt begåvad på allt hon gör och har en himla fin klädstil.

elsa billgren
- Elsa tar helt fantastiska bilder, skriver om sitt liv på ett fängslande sätt och verkar vara en väldigt härlig människa.

underbaraclara
- Clara for president! En perfekt mix av leva på landet-idyll, recept och tips, viktiga och vassa texter och otroliga bilder.



quietland
- Gör dom mest bedårande smyckena på sin webshop och tipsar om fina saker på sin blogg.

julia - prickbloggen
- Julia verkar vara en sjukt kreativ person och detta kommer definitivt till uttryck i hennes blogg. Vad som också kommer fram i bloggen är hennes härliga personlighet!

julia.
- Bästa inspirationsbloggen.

columbine smille
- Jag läser mest columbines blogg för hennes kläder, om jag ska vara ärlig. Hon älskar paljetter lika mycket som jag.



emma elwin
- Emma verkar vara bra på precis allting och jag blir så fruktansvärt inspirerad av denna människan att jag ibland inte vet var jag ska bli av. Snyggaste stilen, finaste bilderna och bara så jäkla cool.

emelie sandahl
- Bloggar mycket om sin utbildning vilket är roligt att följa, och har dessutom oklanderlig stil när det gäller inredning.

sarah - ord och fotografi
- Jag är ett stort fan av Sarahs ord och fotografier, och för att hon är sjukt kreativ.

emma sundh
- Jag har varit fast i Emma Sundhs värld i lite mindre än ett halvår kanske, så detta är en ganska ny bloggkärlek. Men nu är jag verkligen fast, vilken inspirerande kvinna!



see emily play
- Denna bloggen började jag läsa förra veckan (och det är också Emily som är skaparen av denna julkalendern som en hel drös har hoppat på) och det är verkligen svårt att slita sig från hennes fantastiska bilder och fina texter.

petra tungården
- Petra är otroligt vacker och jag känner igen mig själv i hennes virriga personlighet men otroligt varma hjärta.

ida pyk - Parisromantik och vackra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0