mitt 2011 (september, oktober, november, december)

Här kommer sista delen av årssummeringen! Första delen hittar ni här och andra här.




September började med att jag bjöd maria på födelsedagsmiddag och efteråt gick vi på vipkväll på h&m.


Gick på vegakörens konsert.



Gick på kräftskiva hos louise.


Tillagade kronärtskoka för första gången. Herregud. vad. gott.


Hade precis börjat på kursen Den fotografiska bilden på malmö högskola.


Hade pizza, rödvins och alfapetkväll med maria.


Och morgonen därpå gick vi för första gången på södra esplanaden. Galet.



En kväll på golden.



I oktober hade qu inflyttningsfest.



Frukost hos maria.




Hamburgare, rödvin, kortspel och galendans hos qu.



Min brors flickvän sofie hade tjugoårsfest.



I november bowlade jag med gänget.


Gick på julmarknad.




Fotograferade till mitt skolprojekt.



Åkte till köpenhamn med mamma och gick på ströget och besökte ett ryskinspirerat och juligt tivoli.


En härlig middag hos erika.


Och julpyntade lägenheten lagom till första advent.



December
började med teater och julfest hos anna.


Min andra anna hade inflyttningsfest.


Gick på en fantastisk föreställning med nour el-refai och emil jensen.



Hade vernissage i skolan.




Och firade jul på bästa möjliga vis.

Fy sjutton vilket bra år det har varit, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0