nyårsafton 2006-2010

Imorgon är den stora dagen! Nu tänkte jag visa er hur min nyårsafton har sett ut de senaste åren. Ni får ursäkta bildkvalitén och att nästan alla bilder är i olika storlek, vissa har jag nämligen bara sparat på internet. Hursomhelst, här kommer det:




2006
spenderade jag kvällen hemma hos andrea i ystad med några få bra personer. Vi spelade spel, drack champagne och vid tolvslaget stod vi nere i hamnen och tittade på fyrverkerierna.





2007 annordnade jag och några tjejer i min gymnasieklass en nyårsfest med hawaiitema. Exotiskt och roligt! Precis som förra året åkte vi ner till hamnen när himlen exploderade.




2008 började med en gigantisk fest mitt ute i ingenstans och några timmar senare åkte jag hem till erika där det fanns ett helt gäng av fina personer.





2009 var nog mitt bästa nyår. Först samlades vi ett litet gäng hemma hos annas pappa för att laga fantastisk mat tillsammans, och när vi hade ätit åkte vi till linnea där det var årets härj.





2010 började med fördrink hos anna, sedan åt vi trerätters på elysée och åkte efter det tillbaka till annas lägenhet som efterhand fylldes av extremt många personer. Trångt men härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0