prins charles känsla och julfest.



Jag och maria började lördagskvällen med att gå på teater, och innan vi gick in låtsades vi för några minuter att vi skulle gå på operan istället eftersom det är så fint där.





Istället gick vi runt hörnan till intiman och såg prins charles känsla, en teater baserad på liv strömquists seriealbum. Jag rekomenderar exakt alla att se den, oerhört proffsig och vi skrattade nästan så att vi grät.


När teatern var slut gick vi hem till anna som hade julfest.





Där fanns det massor med fina personer och vi började kvällen i en hög på golvet där vi skålade, kramades, skrattade och hade väldigt trevligt helt enkelt.



<3



Spexigt.







När jag tog denna bilden tyckte jag att det såg ut som att sanne hade världens längsta arm och var väldigt road  över det faktumet. När jag ser bilden idag är det kanske inte lika kul, men ändå lite.




Så mycket kärlek.


Sista bilden får bli på johanna, och då kan man ju tro att detta var i slutet av kvällen men sen var jag helt enkelt för upptagen med att dansa i ett trångt litet kök för att ta fler bilder. Efter några lussekatter och pepparkakor gick vi hem till maria och somnade nästan medebums. Herregud vilken kväll. 

Kommentarer
Postat av: maria

<3<3<3

2011-12-04 @ 19:54:23
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: maria

ps. på en bild ser man mitt köttiga finger och min nagel ser äcklig ut på bilden när jag håller i biljetterna :((( haha

2011-12-04 @ 19:55:34
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0