februari genom mobilen.

Sista februari och jag tänkte att vi kanske skulle göra en liten tradition att visa månaderna genom min mobil! Tycker att summeringar är väldigt trevligt, och har ju faktiskt en kategori som heter just det och den hittar ni här.


Latte och plugg en måndag hos maria.


Jag försökte locka våren med tunna strumpbyxor, converse och blommig klänning, men det var mest... kallt.


Drilltävling i Borås.


Hänga på biblioteket i några timmar.


Världens finaste hund!!!


Några av mina drillisar. Hur söta.




Sol!


Wallismys med maria.


Denna bilden tog jag idag i skolan och mina händer ser helt enorma ut? Haha. Ville mest visa mina nya örhängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0