små berättelser om favoritsmycken.


Första gången jag använde dessa örhängena sa min vän linnea att jag såg ut som jasmine i aladdin. Fint tycker jag, och tänker på det varje gång jag tar på mig dem.


Dessa rosörhängena köpte jag när jag gick på gymnasiet och jag har tappat dem en gång i skolan och en gång när jag var i london. Hittades båda gångerna och jag tror att det betyder något (speciellt när jag har blivit så ledsen varje gång jag har tappat dem).


Detta påfågelhalsbandet gjorde att jag blev kär i matthew williamsson när han designade för h&m.


Det dyraste jag har köpt i smyckesväg är mina chanelörhängen och jag vet att jag kommer tycka de är lika fina om femtio år.



Sjukt klumpiga och tunga pärlörhängen men jag älskar dem.



Små berlocker från thomas saabo. Jag har ett eiffeltorn, en hästsko, kamera, flygplan, rosett och ett ankare. Kanske är förpackningarna allra finast.



Djurörhängen och ringar från h&m som är helt magiska.


Denna fjäderringen hittade jag i en butik i köpenhamn när jag var där i slutet av förra året med mamma. Blev så glad när jag såg den.



De finaste smyckena hittar man alltid på de mest oväntade platserna. Dessa har jag köpt på marknader och secondhand för en tia paret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0