tentaångest.



Tentaångesten
var på tillfälligt besök för någon timme sedan, men jag bestämde mig för att den inte var välkommen och intalade mig att det än så länge är ganska lungt. Jag har någorlunda koll på vad jag ska skriva om och måste "bara" hitta alla mina källor från kurslitteraturen. Det kommer gå vägen denna gången också (ni märker hur jag försöker lugna och peppa mig själv, va?)!

Men nu får det vara slutpluggat för dagen, ska göra thé och ägna resten av kvällen åt all drama i o.c. Hoppas ni har haft en härlig alla-hjärtans-dag, finisar! Själv har jag knappt hunnit reflektera över att det är just idag men det är kanske bara tur, haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0