ett filter mot magont.

Ibland önskar jag att det fanns ett slags filter som höll allt som känns som en kniv i magen borta. Att vissa händelser och personer kan påverka en så mycket. Önskar att det fanns ett sätt att slippa det, för när man redan har läst det är det för sent. Då planterar det ett frö i hjärnan som inte försvinner och så ligger man där i sängen med magont och inte kan somna. Hade man bara sluppit läsa hade man sluppit magontet. Men man får kanske skylla sig själv.

Jag hyllar verkligen internet, men ibland är det bara skit.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Vänner som behandlar en illa är inga vänner att ha! Du är värd det bästa, så ingen skall vara dum till dig!

2011-01-12 @ 14:08:41
Postat av: elin

jag håller så himla mycket med dig Sandra! Vet inte hur många gånger jag har varit ett klick ifrån att ta bort facebook och ett antal bloggar. Jag tror att det känns jobbigt dels för att man får just sån information som är jobbig, men också för att man alltid är tillgänglig och alltid blir överpumpad med information. Får nog ta mig en funderare till på det här!

Och som din mamma sa. Sålla bort de som inte ger dig något, du är värd det bästa!

2011-01-12 @ 20:56:21
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0