fredagen genom mobilkameran.


Imorse kom mamma till lund, vi åt frukost och åkte sen till nova lund. Jag hittade en väldigt fin tröja på lindex, ja den var till och med så fin att det fick bli en i två färger. Sån är jag!



Roade mig med att fota mig själv när mamma tog helt sjuk lång tid på sig att välja en väska. Förlåt mamma, men det gjorde du.



Åkte hem till mig och fikade.


Köpte nya smycken på gina tricot-rean också. Älskar.


När mamma hade åkt gjorde jag maränger med vit choklad. Ser absurt äckliga ut, men det smakade väldigt gott. Samma recept som dessa, fast med vit choklad istället som sagt.


Åt godaste pizzan.


Och nu sitter jag i soffan med denna utsikten. Tänkte skriva på sista tentan tills fingrarna blöder ungefär, och sen lite till.

Förlåt för crappy iphone-bilder, men det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en mysig dag tillsammans! Väskan blev hur bra som helst även om det tog tid kära dotter! KRAM

2011-01-15 @ 07:45:49
Postat av: Carro

Åh vad fin jordglobs-lampa! Vart kan man köpa en sådan? kram

2011-01-15 @ 10:57:14
Postat av: sandra

Carro: jag köpte den på auktion för några år sedan. men du borde kunna få tag i en nyproducerad nu förtiden!

2011-01-15 @ 11:19:30
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0