januari genom mobilen.

Idag tar januari slut och jag har tagit 130 bilder i min iphone. Jag tänkte att ni skulle få se några av dem!



Firade in det nya året i malmö med favoriterna.


Var på ikea.


Sol.


Färgglada ljuslyktor på Ica.


Promenad till buss efter bio med kusin.


Dimma.


Påväg till ullared.


Sötaste hunden.


Dricka kaffe med mamma.


Födelsedagsmiddag hos anna. Maria ser väldigt munter ut!


En natt på sjukhuset.


Kursintroduktion.


Träning en lördagsmorgon.





Teater i malmö.


Förfest hos anna k. Sjukt pepp!



Fina byggnader i lund.


Tulpaner.



Finaste fågelmönstret på h&m. Tror att jag måste ha den klänningen. Står det inte Sandra på den?



Flygplanshimmel och conversefötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0