kurslitteratur - sälja och köpa




Är det någon av er som ska läsa religionshistoria i vår, måntro? Isåfall är jag lite avundsjuk, faktiskt. Fastän jag redan har läst den så skulle jag gärna läst den igen, det var helt fantastiska lärare och religion är verkligen intressant och spännande att lära sig mer om. Jag tänkte sälja den kurslitteraturen som finns på bilden ovan, så om det är någon som är intresserad kan ni höra av er på [email protected] så kan vi diskutera fram ett pris!

Och om det är någon som har läst medie- och kommunikationsvetenskap, och vill sälja böcker så får ni hemskt gärna höra av er också! Tackis.


Kommentarer
Postat av: sarah

kuuul med media och kommunikation! det tänker jag läsa nästa termin :) förresten, du måste säga till om du vill ha tillbaka litteraturens klassiker-böckerna - men jag lånar de gärna denna terminen också! kram

2011-01-17 @ 16:28:34
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0