om maria.

Maria bad mig att skriva en liten text till hennes blogg där jag beskriver henne, och jag skrev såhär:

Maria är en person som får mig att vilja göra saker. Jag känner mig aldrig så kreativ och handlingskraftig som när jag är med henne. Hon får mig att vilja göra det jag brinner för och hon får mig framförallt att vilja vara en bra människa. En sak jag verkligen beundrar Maria för är att hon är en så otroligt bra medmänniska. Hon funderar inte på ifall hon verkligen ska gå fram till personen som ligger på gatan, hon bara gör det och hon gör det inte bara för att själv verka bättre. Jag önskar att jag hade lite mer av det där i mig, att jag följde min omedelbara magkänsla utan att fundera över konsekvenserna. Hon är också helt otrolig på att få människor att känna sig värdefulla, och där är jag själv inräknad otaliga gånger. Jag kan inte räkna hur många gånger hon har gjort så att jag har gått från att känna mig som ingenting till precis allting. Annars är hon den där fantastiska tjejen som alla helt enkelt mår bättre utav att umgås med, och jag tror faktiskt att hennes skratt låter bättre i mina öron än all musik i hela världen.


Kommentarer
Postat av: maria

<3

2011-01-19 @ 22:00:22
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0