2011.01.18


Jag sov helt sjukt länge imorse, var så trött. Antar att jag hade lite sömn att ta igen efter helgens äventyr. Vaknade med en kurrande mage så det första jag gjorde var att äta frukost. Brukar snöa in mig på olika frukostar, nu har jag ätit vaniljyoghurt och denna müslin ett tag. Gott!


Sen råkade jag titta på för många sex and the city avsnitt, men när jag fick syn på listan jag gjorde igår fick jag sätta fart.


Såg ut lite såhär.


Vid två hade jag kursintroduktion i skolan som gick finemang, sen testade jag att gå en annan väg till bussen vilket medförde att jag upptäckte lite nya sidor av lund, hehe... Väl hemma var jag så hungrig att jag inte ens kunde vänta på att maten var klar i micron, så jag var tvungen att äta en macaron som jag bakade igår. Godare än de ser ut! Verkar vara temat för mina bakverk den senaste tiden. Sen tog jag bussen till tomelilla och där är jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0