birthdayparty.







Igår hade jag födelsedagsfest för mina närmsta och bästa vänner! Man firar aldrig en bra födelsedag utan kakor, så jag bakade cupcakes, oreos och blåa chokladbollar. Och ställde fram jordgubbar och färgglada sugrör såklart. Då kan det inte bli annat än bra.



Vid sju började det droppa in människor som gjorde mig glad med paketer.


Och då var det dags att ställa fram tårtan.


Jag visade mitt tjusiga fotoalbum som alla tyckte var fint.



Tania och Anna var där.


Och Essie med Linnea.


Anna och Erika.


Sanne och Emelie.


Jag och mitt hjärta.


Linnea och Johanna var uppfiningsrika med sugrörsmustacher.





Sen tog vi fram lite masker och det är ju alltid festligt.








Så många har det nog aldrig varit i min lilla lägenhet. Trots att det blev väldigt varmt så var det en fantastisk födelsedagsfest med dom bästa vännerna man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0