roadtrip tisdag - öland, igen!


Tisdagen började med frukost. Hotellfrukost måste ju vara det bästa.


Jag invigde min nya väska från h&m som jag köpte dagen innan! Älskar den, lagom stor och bästa färgen.


Idag skulle vi utforska Öland och vi började med att titta på fin keramik.


Vi åkte mot Borgholm.


Påvägen hittade jag fina skolplancher i original men var för snål för att köpa.


Istället köpte jag en i mindre format för en tjuga.



Så kom vi fram till Borgholm.



Mina föräldrar.






Och tusen vackra blommor.


Efter att ha gått en stund och tittat i lite affärer gick vi in på ett mysigt trädgårdscafé.





Maten såg godare ut än den var men det var trevligt ändå.


Sen lämnade vi caféet.


Köpte lite kryddor på vägen.




Köpte och åt makrill i Böda, och sedan åkte vi till Byxelkrok och vände sedan tillbaka till Färjestaden igen.




På kvällen åt vi himmelsk god mat nere i hamnen med bästa utsikten, och dagen efter åkte vi till skåne igen.

Tack för en fin roadtrip, mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för att du ville följa med oss! kram mamma - pappa

2011-07-22 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0