where the action is.


För exakt en vecka sedan var jag på where the action is tillsammans med anna och hennes flickvän tania.



Vi började dagen med att hoppa på en spårvagn till linnéplatsen.



Där följde vi strömmen.




Precis utanför satte vi oss i gräset och peppade lite med cider och spotify genom mobiltelefonen.





En stund senare gick vi in och fick våra armband, tjusiga spelscheman av tele2 och väntade på att serenades skulle börja spela vid två.





Då var jag tvungen att gå närmare scenen och lyssna på den kanske bästa duon någonsin - markus krunegård och adam från shout out louds. Herregud vad bra det var.




Sen ursäktade daniel adams ray för sin franska, det var otroligt varmt och i publiken fanns det flickor med enhörningar på skuldrorna.






På tur stod bästa bästa the ark och jag blev tårögd när de spelade calleth you commeth i som vanligt.




Efter det köpte vi langos och tittade lite på glasvegas.








Och så avslutade coldplay festivalen med fyrverkerier, jätteballonger, en otrolig ljusshow, konfetti och kanske den bästa konserten jag har varit på. Helt fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0