johanna.


Idag har jag träffat min finfina kusin Johanna. Vi ses inte så jätteofta, men ändå ofta för att vara kusiner (har typ inte kontakt med några av mina andra kusiner mer än på släktkalas och så) och varje gång vi ses känns det bara så himla bra. Som att det inte har gått alls lång tid sedan vi sågs förra gången.  


Här är hon! Det som är så bra med just Johanna är att vi är precis lika förvirrade och skrattar åt samma saker. Och hon gör mig alltid alltid lika glad.


Mitt emot satt jag.


När jag fick reda på att hon aldrig hade varit på Olof Viktors bestämde jag att vi var tvungna att åka dit medebums. Bästa caféet på Österlen! Där fikade vi surdegsbulle, citroncheesecake och kolatriangel. Sen vinglade vi (mest jag i mina träskor och träningsvärkande vader efter en impulsspringtur på löparbandet igår) över kullerstenarna och åkte hem igen. Himla bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0