konfisarna del 1

I ärlighetens namn så blev det inte mycket till söndagsfilm igår, utan jag satt uppe till typ två på natten och fixade med konfirmandernas bilder eftersom jag verkligen ville få det klart så att jag kunde skicka iväg det idag. Att jag alltid ska tro att allting går så mycket fortare än det egentligen gör. Givetvis började både skrivaren och datorn krångla för mig igår och det var väldigt nära att jag kastade ut båda två någon gång vid halv ett tiden. Men nu är det klart! Så jag tänkte att ni skulle få kika lite.










Gudstjänster, läger i åhus och när de provade kåpor. Imorgon får ni se genrepet och lite ifrån fotograferingen, och på onsdag från konfirmationsgudstjänsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0