listor är kul, eller nått.



Namn:
sandra berg
Piercingar: jag hade en period när jag var yngre där jag skulle pierca så många hål i öronen som möjligt. jag hann göra tre i vänsterörat och två i höger innan jag insåg att det kanske räckte. annars har jag inga på några andra ställen.
Tatueringar: inte en enda och har nog kommit fram till att jag inte vill ha någon heller. inte just nu åtminstone.
Längd: har inte mätt mig sedan början av gymnasiet, men runt 1,63 skulle jag tippa på.
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: just nu är det blont, det blir kanske mörkt igen om ett tag.
Fräknar: lite grann.
Önskar du att du bodde någon annanstans? nej, jag är så väldigt nöjd just nu.
Tycker du att du är attraktiv? ibland.
Vilket schampo använder du? just nu är det någon grön flaska, men det brukar inte vara särskilt konsekvent.
Vad är du rädd för? att ångra mig. döden, ibland. att bli allvarligt sjuk.
Gillar du berg- och dalbanor? älskar!



Senaste…
Filmen du hyrde?
minns inte, laddar tyvärr mest ner nuförtiden.
Filmen du köpte? stekta gröna tomater på ica. mycket bra film, se den!
Låten du hörde: love the way you lie med rihanna på radion.
Låten du laddade ner? lyssnar bara genom spotify nu.
Personen du ringde? mamma.
Personen som ringde dig? mamma.
TV-program du såg? igårkväll såg jag först premiären av tv4s herrskap och tjänstefolk (väldigt bra, rekomenderar!) och sedan min nya favorit off the map på femman.
Person du tänkte på? om en hund räknas som person så tänkte jag på hur söt ludde är när han sover och man ser på tassarna att han drömmer om något äventyr.



Favorit…
Låt: just nu lost in the world med kanye west och bon iver.
Sak att göra:
Sport: drill och dans!
Kläder: fina och bekväma.
Film: nästan allt som handlar om kärlek och andra världar.
Bil: någon gammal fin modell, men jag är inte så insatt.
Serie: sex and the city, true blood, one tree hill och vampire diaries.



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? lite för många gånger.
Gråtit över en flicka? absolut.
Ljugit för någon? det är väl klart.
Varit i slagsmål? nej.
Blivit arresterad? haha, nej.



Antal…

Gånger du varit kär? en.
Gånger ditt hjärta brustit? en.
Hjärtan brustet på grund av dig? ingen vad jag vet.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte så många, kanske mellan 10-20. mest när jag skrev krönikor för lokaltidningen och med drillningen. 
 

utdrag ur alex schulmans bok om sin amanda.

Senaste…

Boken du läste? kurslitteratur om socialpsykologi.
Personen du fick e-mail av? ett tävlingsbidrag.
Personen du fick brev av? vuxenskolan till drillningen.
Personen du fick sms av? min kusin johanna.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i tisdags.
Saken du köpte? två saker till bloppisen på erikshjälpen igår.

Listan hittade jag hos fröken forni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0