min jesus, min herre, gud det finns ingen som du. min lovsång jag ger, till dig mer och mer, förundrad av din kärleks djup. du tröstar, du skyddar, styrker den vacklandes steg. forma min dag, mitt liv och mitt jag. för alltid vill jag tillbe dig.


De tre senaste dagarna har jag umgåtts med det här fina gänget. Det är sommarkonfirmanderna som har träffats en gång i månaden under året och som nu har gått ett lite längre läger och ska sedan intensivläsa innan sin konfirmationsgudstjänst.




Vi har varit vid havet.


Ätit otroligt god mat.










Ätit glass och promenerat i vackra åhus.




Varvat lektioner med lekar och sång.


Och bara haft det väldigt bra.

Några av dessa bilderna och många fler kommer att visas i början av deras gudstänst, så ni kanske får se dem där!


Kommentarer
Postat av: susanne berg

Som vanligt bjuder du oss på fina foton! Du är så otroligt skicklig på att fånga ögonblicken i kameralinsen!

2011-06-17 @ 07:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0