parenting never ends.

Ikväll har jag haft mina föräldrar på besök och vi har ätit en god kyckling/broccoligratäng, tittat på tv och ätit jordgubbar med grädde till efterätt. Och så har pappa hjälpt mig att sätta upp två hyllplan och mamma har hjälpt mig att städa lägenheten ordentligt och den har nog aldrig varit såhär fin. Pappa fixade också min router så nu slipper jag min internetsladd och kan sitta med datorn på varje kvadratmeter i lägenheten. Hur lyxigt är inte det. Och nu sitter jag här med nyfärgat hår som mamma också ska ha äran för och känner mig så tacksam.

Föräldrar alltså. Vad i helvete (förlåt för svordomen, men jag var tvungen) skulle man gjort utan dem. <3


Kommentarer
Postat av: susanne berg

Visst fick du fint i din lilla lya. Lite ordning och reda! Tack själv för en mysig kväll tillsammans! Kram mamma - pappa

2011-06-26 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0