siesta torsdag


Igår anlände vi till hässleholm runt ett, blev upphämtade och åkte hem till anna.


Vi blev bjudna på en sjukt god gratäng.


Och var så väldigt peppade så vi satte oss i gräset med varsitt glas.





Där pratade vi om dialekter, alla landskap man lärde sig i högstadiet som man inte kommer ihåg längre, alla hyss man hittade på mot lärarna när man inte visste bättre och hade det väldigt bra där i solen helt enkelt.



Jag och anna.



Sen var det dags att åka till festivalområdet!




Såhär glada var vi över det.




Direkt när vi kom in satte vi oss och tittade på ett band som anna ville se.





Sen gick vi fram och tillbaka mellan öltältet några gånger, fotade lite streetstylebilder och peppade inför kommande konserter vi skulle se.





Vid tio spelade knowing is not knowledge.




Halv tolv började the ark!!!



Jag tror att hela hässleholm hörde publiken när de körde tell me this night is over. Så. himla. fint.





SÅ SJUKT BRA KONSERT. En och en halvtimmes eufori och samtidigt så väldigt vemodigt eftersom det är deras sista turné någonsin. Kanske därför var det extra mäktigt.



Och så avslutade de med ett konfettiregn i guld och finaste calleth you commeth i och jag tror bannemig att detta var en av mina favoritkonserter jag någonsin har varit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0