söndag.


Jag började min dag med söndagsfrukost i sängen.


Sen åkte jag och postade ett knippe förstoringar.


Köpte sommarfrimärken.


Jag håller på att tvätta massa kläder inför nästa vecka.


Och så drack jag precis kaffe för första gången på två veckor i min nya födelsedagsmugg av lovisa burfitt tillsammans med macarons samtidigt som jag tittade på paris-avsnitten i sex and the city. Så väldigt klyschigt av mig.

Nu ska jag fortsätta denna supersöndagen med att packa inför imorgon, då bär det av för äventyr!

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka himlahimla söta frimärken, och åh på muggen! har sett att hon kommit ut med en porslinskollektion men inte fått hem någon än. lovisa burfitt är ju den grymmaste modeillustratören.

2011-06-26 @ 20:10:57
URL: http://kallhudochspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0