i don't care if monday's blue, tuesday's grey and wednesday too...



Oftast tycker jag att tisdagar är ganska meningslösa.
Mest för att det varken är början, mitten eller slutet av veckan, det är någonting däremellan och det känns långt till helgen och ja. Inte en favoritdag helt enkelt. Men denna tisdagen har varit bra. Inte för att något spektakulärt har hänt, men jag har pluggat tillräckligt mycket för att jag ska känna mig nöjd och så har jag tittat på en bra film och tänkte faktiskt sätta på en till alldeles strax.

Men innan det ska jag äta en favoriträtt på senare dar, chili con carne med ris. Herregud så gott. Har jag nämnt att jag har blivit proffs på att koka ris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0