jimmys 20årsfest.


Igår hade min kusin Jimmy 20årsfest på hotell Continental i Ystad och jag började med att fota mig själv i en av alla speglar samtidigt som vi drack fördrink.




Ett väldigt tjusigt ställe med massa fina kristallkronor och vackra detaljer i taket och sådär.


Pappa ville skåla.




Mamma.



Min bror Kim och moster på första bilden, och så mamma med sin syster på andra bilden.


Och där satt jag med mina paljetter.


Så var det dags att sätta sig till bords. Såhär såg menyn ut, fast lite annorlunda för vegeterianerna.




Mamma och pappa.


Morfar och mormor.


Vi började med en aptitretare, jag fick räkor.


Sen fick vi in en silltallrik med massa saker på. Jag är egentligen inte så förtjust i sill, men bestämde mig för att jag skulle testa allting åtminstone. Det var helt okej, faktiskt.


Jag lyckades inte fånga min kusin på bild en endaste gång under kvällen, men såhär ser födelsedagsbarnet ut när han vinner någon tävling.



Dags för huvudrätten. Jag fick hälleflundra som var supergod, och de andra åt någon slags oxfilé.





Avslutningsvis drack vi kaffe och åt äppelkaka med vaniljsås. Synd att man var så mätt, för det var himla gott.



Alla ställde sig upp och sjöng "jag må han leva" och hurrade.


Och så höll min moster, jimmys mamma, ett långt och jättefint tal men då fick jag agera fotograf med hennes kamera så jag kunde inte ta några bilder själv. Hur som helst så var det en väldigt festlig afton!

Kommentarer
Postat av: Monica Eriksson

Tack kära Sandra för fina ord, det värmde.

Kul att ha dig med på festen, det är ju inte så ofta vi kan träffas.

Björnkram från Monica :)

2011-03-31 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0