var ska detta sluta?

Jag får inte min tv att fungera och det gör mig fullkomligt tokig. Eller, själva teven fungerar ju men jag kan inte titta på några kanaler. Nu har det varit såhär i några dagar och jag kan verkligen inte förstå vad som är fel. Inga sladdar sitter lösa och jag har testat att starta om både tvn, boxern och slå av strömmen typ tusen gånger. Men det hjälper inte. Känner mig sjukt hjälplös och jag hatar det.

Tänker på denna krönikan som alex schulman skrev om bland annat sin dotter som försöker använda tvn genom touch screen och blir missmodig när hon inser att det inte går. Hur hon sedan byter till datorn och klickar på nästa klipp på bollibompa efter 15 sekunder för att hon blir otålig, och jag känner igen mig själv i denna otålighet när jag kan sitta vid datorn och bara klicka runt utan att något egentligen fastnar och jag känner en stor frustration. Jakten på nya intryck är oändlig, och jag undrar bara var detta ska sluta?

Det enda programmet jag ville se denna helgen var nya mentalisterna på femman, och jag ser nu att det går att se live på deras hemsida. Tänk nu om internet också skulle sluta fungera, vad tusan skulle jag göra då.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ring kundtjänst!

Fick jag göra idag eftersom mina kanaler inte heller fungerade :)

2011-03-28 @ 20:20:43
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0