birthdaywishes.

Idag är det exakt en månad tills jag fyller år! Jag önskar mig:


1. Charmiga muggar från lovisa burfitts samarbete med rörstrand.


2. Discolitas från jeffrey campbell/nelly.


3. Klassikerböckerna som jag skriver om här.


4. Regnbågsvinglas från village.


5. Filmen The deathly hallows part 1 i Harry Potter-serien.


6. Typ allt från The Charming Collection, men kanske framförallt kaninörhängena, fjäderhalsbandet och ballongörhängena. Från Quietland.


7. Kortspelet Skip-Bo.


8. Röd kånken-ryggsäck från Fjällräven, printscreen från deras hemsida.


9. Prenumeration på spotify premium.


10. Säsongsmuminmuggen för sommaren 2011, där lilla my sitter och blåser såpbubblor. Min muminfamilj till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0