dagens plus och minus.

+ har gjort tre fantastiska fynd på erikshjälpen idag
+ träffade min fina ellen när jag gjorde dessa fantastiska fynd, dubbelt så bra
+ har tränat mina drillbebisar i eftermiddags
+ hann äta kvällsmat tillsammans med föräldrarna innan jag åkte hem igen
+ greys anatomy börjar snart på tvn

- så fruktansvärt trött idag
- har nog blivit förkyld om det inte är allergin som har blivit mer extrem, vet inte vilket som är värst
- dagen har gått för fort och det känns inte som att jag har gjort något (fastän jag har det)
- vill mest att det ska vara helg
- har föreläsning klockan åtta imorgonbitti

Lika många plus som minus idag, går ungefär jämt ut alltså. Det är en sån dag, varken plus eller minus, varken bra eller dålig. Den bara ÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0