en lista.



Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag klarade min tenta!!!
Vad gjorde du kl 08 imorse: då sov jag väldigt gott.
Vad gjorde du för 15 min sedan: duschade.
Det sista du sa högt: har inte pratat med någon än, så det var nog något jag sjöng då.
Det senaste någon sa till dig: igår när jag pratade med mamma och pappa som gratulerade till tentan.
Vad har du druckit idag: äppeljuice.
Vad var det senaste du åt: knäckemackor och kokt ägg till frukost.
Vad var det senaste du köpte: massa mat i söndags.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.
Vad är det för väder hos dig nu: regn regn regn.
Godaste glassmaken: jag är så väldigt tråkig när det gäller glassmaker för jag tar typ alltid samma och då brukar det bli dajm eller jordgubb. Men helst något med choklad i.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag gör nog det.
Sover du tungt: jag tror det... ja.
Drömmer du mardrömmar: oftast mer konstiga och ibland obehagliga, men inte direkt mardrömmar.
Trivs du med ditt jobb: nu är min huvudsakliga "syssla" att studera, men mina extrajobb är underbara!
Favoritklädsel: klänning med mycket vidd i kjolen och fina höga skor.
Favoritlåt just nu: hörde denna versionen av save tonight på nittileaks igår, blev mycket förtjust. men det ändras ungefär varje dag.
Vad ser du om du tittar till höger: ett stort fönster och en liten hylla med lite allt möjligt i.
Vad gör dig glad just nu: att sommaren står bakom hörnet.
Vad ska du göra härnäst: läsa goffman tills jag storknar.
Höger eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: ganska nöjd.
Favoritgodis: choklad choklad choklad.
Kläder just nu: leggings och linne.
Sommarplaner?: lite festivaler, lite jobb, lite äventyr. så som det ska vara.
Hur många kuddar sover du med: två.
Spelar du något instrument: lite gitarr men egentligen inte.
Morgon eller nattmänniska: tycker inte om att gå upp tidigt på morgonen och trivs väll egentligen bäst när det börjar bli mörkt på kvällen.
Vad är viktigast för dig: att jag och min familj och vänner mår bra och är lyckliga.
Är du kittlig: innan var jag helt hopplöst kittlig precis överallt, men det börjar bli lite bättre.
Stjärntecken: tvilling.
Äckligaste insekten: tycker inte att insekter är så äckliga.
Längtar du mest efter just nu: när min sista tenta i denna kursen är skriven och jag kan känna mig lite fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0