changes.



Kikar in med ett litet kvällshej. Som ni ser har jag en ny header på bloggen. Den förra tycker jag hemskt mycket om, men det kan inte vara höst året om. Om det inte syns så är bokstäverna "urklippta" från en körsbärsbild och jag tycker det blev himla bra. Nu har profilbilden försvunnit av någon anledning, men jag ska försöka få tillbaka den igen. Någon som vet hur man gör?

Annars spenderar jag kvällen i tomelilla efter att ha fotograferat ett gäng konfirmander som repar för fullt inför deras stora dag om två veckor. Det har verkligen varit kul att följa deras resa, jag tycker de växer så mycket för varje gång. Även om det är små steg så ser jag på dem att det blir modigare hela tiden. Det är fint. I den åldern är det så fruktansvärt pinsamt att stå ut och höras för mycket (till exempel när man sjunger), men egentligen är det ju så att det pinsamma egentligen är att inte höras, att inte finnas.

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vilken underbart fin header! Blev alldeles glad när jag såg den! :)

2011-05-03 @ 11:49:08
URL: http://positivetension.blogg.se/
Postat av: Erica

Himla fint tycker jag!

2011-05-03 @ 21:03:47
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0