kärleken till ett skrivbord.



Jag kan vara väldigt impulsiv. Jag började fundera på att ha ett skrivbord i lägenheten för några veckor sedan och kunde inte riktigt släppa den tanken, så igår åkte jag och mamma till ikea och köpte ett skrivbord till mig. När jag kom hem på kvällen satte jag mig direkt och skruvade ihop det, och det låter kanske enkelt men det tog ungefär tre timmar och jag skruvade fel typ tre gånger så när jag var färdig kändes det som att jag hade gått igenom ett krig. Men det blev så fint. Det är svart, enkelt med fina linjer och vackra detaljer.

Eftersom det egentligen inte alls fanns plats för ett skrivbord här var jag tvungen att ta bort något annat. Klädstången fick åka ut och nu ligger det massa kläder överallt som jag måste hitta en ny plats för. Och så har jag tusen andra saker jag måste göra. Men det gör ingenting, allt jag känner just nu är kärleken till detta skrivbord.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Var stolt över dig själv att du fixade det! Blev ju superfint!

2011-11-01 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0