lördagskvällen.



Min lördagskväll började med att jag mötte upp maria på nobeltorget i malmö och så gick vi hem till erika som skulle bjuda på middag.



Vi började med att skåla i mousserande.


Denna bilden tog jag mest för att komma ihåg hur flaskan såg ut, för det var väldigt gott.


Sen satte vi oss till bords och började äta.


Vi serverades vegetariska filéer (som hade varit marinerade och därför extra goda), rotfrukter i ugn, sallad och en gudomlig sås. Det var så gott att jag dog lite.


Maria hade gjort en chokladcheesecake till efterätt och vi blev lite lyriska.


Erika.


Maria.


Anna.


Och så jag.



Det var mycket kattgos.


Och sånt här.



Och efter lite mer kattgos gick jag mot bussen vid ett snåret och åkte hem efter en väldigt trevlig kväll med tre fantastiska vänner.

Kommentarer
Postat av: maria

fantastisk kväll! du er bäst <3

2011-11-27 @ 15:50:46
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0