oktober genom mobilen.

Såhär såg oktober ut genom min iphone! För tidigare månader se kategorin summeringar och vill man följa mig på instagram så heter jag sandraberg!


En blå hortensia och middag tillsammans med mina föräldrar.


Finaste husen mellan lund och malmö och kanelbullar.


Eftermiddagslur och fina rosor.


Guldiga naglar och en pepp tjej.


Inflyttningsfest hos Qu.



David Batras komikershow på Ystads teater som får en att tappa andan.


Studiebesök hos en fotograf med klassen.


Fina dörrar i Lund.


En fjäril och en fin bil.


Kontraster.


Picknick i ett pippitält.


Marias kök.


En blå ballong i brevlådan och fredagsskor.


Magiska fiskar.


Muminfamiljen hos familjen Waga.


Chokladpudding med strössel och en mysig hund.


Plugga hemtenta och sushi på Rosegarden i Malmö.


Fredagsfika hos maria och hamburgare och vin hos Qu samma kväll.



En härlig höstdag med min kusin Johanna.


Kaffe och mer hemtenta.


Datorsalen i skolan och godaste glassen jag vet.


Hemtenta klar (!) och en trött, men söt, hund.


Det stora kastanjeträdet på min gamla högstadieskola och marknad i byn.


Virkade bakelser i en affär.


Fredagkväll på Nyhavn på Möllan.


Finfrisyr.

Kommentarer
Postat av: amodig

så fiiiint guldigt nagellack sandra, var kan man köpa sånt?:)

2011-11-07 @ 17:02:31
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0