ett knippe torsdagsbilder.



Igår blev jag upphämtad av anna efter skolan och så åkte vi till rosegarden som ligger precis vid Gustav Adolfs torg för att äta deras berömda lunchbuffé. Jag skulle vara cool och äta sushi men det funkade sådär, är inte helt säker på om det är min kopp av thé. Med matkoma i magen åkte vi vidare och kikade på några lägenhetsvisningar vid värnhem och nydala.




Vid femtiden hoppade jag på en buss till möllan och gick hem till maria en stund. Galet fint väder men ganska kallt.



En timme senare mötte vi upp johanna och gick bort till Garaget där Tiina Rosenberg höll en fantastisk föreläsning. Efteråt tog jag tåget hem till lund och insåg att jag inte hade satt min fot i lägenheten sedan nio på morgonen. Lång men hemskt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0