förstahandskontrakt.

Idag är det exakt ett år och en dag sedan jag flyttade till 34 kvadratmeter i lund. Då var det bara tänkt att jag skulle bo här just i ett år, eftersom den som hyrde ut lägenheten skulle flytta tillbaka då. Men i våras fick jag det glada beskedet att han skulle säga upp sitt kontrakt och om allt gick som vi båda ville skulle det skrivas över på mig istället.

För ungefär en månad sedan skrev jag på mitt första förstahandskontrakt och äntligen kan jag känna mig riktigt hemma någonstans. Idag besiktigades lägenheten (vilket måste göras när den överlåts till någon annan) och nu är allt klart! Det är nästan lite för bra för att vara sant.


Kommentarer
Postat av: christine

Grattis Sandra! Faaaan vad härligt!

2011-10-03 @ 14:05:26
Postat av: maria

grattis!!!

2011-10-03 @ 15:17:53
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0