måndagspeppen istället för måndagsångesten.

Hela denna terminen kommer jag vara ledig på måndagar från skolan och det har gjort att söndagar har blivit hur härliga som helst medan måndagar har blivit den nya söndagen. Så istället för att faktiskt njuta av ännu en ledig dag har jag alltid haft en ångestklump i magen av någon märklig anledning.

Nu ska det bli ändring på det! Jag tror att jag måste sluta fokusera på att det är som en förlängd helg och istället se det som första dagen på veckan där jag kan ta sovmorgon och plugga osv. Så nu ska jag dyka ner i kurslitteraturen någon timme (första tentan närmar sig...) innan jag åker till tomelilla för träning ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0