halv åtta hos veronika

God söndagsmorgon! Medans jag är iväg och jobbar från åtta till halv sju ikväll (phue) så jag tänkte att ni få kika på vad jag hade för mig i fredagskväll!


Fem minuter innan jag skulle köra fick den sanna tidsoptimisten i mig för sig att det var en jättebra idé att ta tusen foton i badrumsspegeln. Nåväl, jag lyckades faktiskt komma relativt bra i tid ändå och hämtade upp Cornelia och Johanna på stationen.



Vi styrde bilen mot Veberöd där min klassis och partner in crime Veronika bor med sin stora familj. Älskar älskar älskar att gå omkring i hus där det bor stora familjer med tusen bilder på väggarna och en historia i varje hörn.


Så blev det dags att sätta sig till bords, vi var nämligen bjudna på middag. Hur lyxigt som helst!


Cornelia och Veronika.



Johanna.


Cornelia igen. Är inte skrattbilder det bästa?


Vi skulle äta ugnsbakad lax med potatis och hollandaisesås.




SÅ gott.


Viktoria och Veronika (som är tvillingar, men det ser ni nog).


Till efterätt åt vi en god chokladtårta.




Mycket skratt och mycket prat om högstadiemat och hemkunskapen, hundpersonligheter och film. En alldeles strålande fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0