stockholm lördag (del 1)


Här kommer första delen av min och mammas lördag i Stockholm! Vi hoppade på ett tidigt flyg och landade på Bromma till det här... Där stod jag i converse och vårjacka och visste inte om jag skulle skratta eller gråta.




Vi tog iallafall flygbussen in till stan och bestämde att vi helt enkelt fick spendera dagen inne i affärer så att vi slapp det hemska vädret. Började på h&m home som hade fina saker som vanligt.



Jag som älskar h&m blir ju lite extra lyrisk i Stockholm eftersom där finns ungefär tusen affärer med olika avdelningar. På ett h&m hittade jag ett par fina solglasögon som fick följa med hem och tjusiga kragar i plast.



SÅ vackert mönster.


Detta är kanske den finaste kavajen jag sett.


Och dessa skorna tyckte jag var väldigt festliga. Ska man slå till kanske?


Vi försökte hålla humöret uppe.



Efter någon timme bestämde vi oss för att äta lunch inne på mysiga urban coffée.




Snygglampor och snyggtavlor.



Sen var det dags att röra på sig igen.


Tittade på fina skor.



Man kan inte annat än att trivas inne på monki.


Och så tog vi en läskpaus inne på gallerian. På eftermiddagen blev det strålande sol men det får ni veta mer om i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åhh! Kragarna i plast hade jag kunnat döda för. Hoppas de kommer hit någon gång!

2012-04-17 @ 19:35:31
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0