vecka 18


såhär nöjd idag.

Alltså exakt hur härligt är det inte att börja en vecka med att fira hela dagen tillsammans med fantastiska vänner? Såhär ser min vecka ut:

♥ eftersom det är en av mina favorithögtider idag har jag bjudit hit ett gäng söta flickor på champagnefrukost och sedan ska vi dra oss ner mot stadsparken för några timmars traditionellt valborgshäng (har aldrig firat valborg i lund så någon gång ska väl vara den första, speciellt om man bor här kanske) och sedan drar vi till malmö. kan inte bli annat än fantastiskt.
♥ imorgon fyller min morfar år! det ska vi fira med buffé på ingelsta kalkon utanför tomelilla, mmm.
♥ på onsdag ska vi redovisa landskapsbilder i skolan och på kvällen är det drillträning som vanligt.
♥ på torsdag har vi texthandledning på orkanen och jag funderar på att stanna kvar på biblioteket efteråt och plugga.
♥ och helgen fortsätter med plugg plugg plugg. en rapport ska bli färdigskriven och bilderna redigerade och ivägskickade för förstoringar. phue.

Glad valborg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0