vecka femton

Började denna veckan med en sovmorgon, frukost och två avsnitt på raken av new girl. Medans jag hoppar in i duschen tänkte jag att ni skulle få kika på hur min vecka kommer att se ut:

♥ idag hade jag egentligen tänkt vara helt ledig men så ringde jobbet precis och frågade om jag kunde hoppa in och jobba ikväll och imorgonkväll. kul!
♥ vi har ju börjat med ett nytt projekt i skolan nu så vi har inte så många föreläsningar utan bara ett handledningstillfälle i veckan, förutom den vanliga teknikföreläsnignen på tisdagar.
♥ och på tal om projektet så börjar det bli hög tid att börja planera upp det ordentligt. denna gången ska jag inrikta mig på sagan alice i underlandet så researchen kommer bland annat vara att titta på disneys två filmer och om jag hinner tänkte jag också läsa boken. vilken lyx.
♥ till helgen åker jag till stockholm med mamma! ska bli helt fantastiskt att andas stockholmluft igen. jag tänker mig ett besök på fotografiska för att kolla in anton corbijns utställning, gå på stan, ta en fika med fina martina, kanske ta en tur på skansen, goda middagar och bara ha det fint med mamma. längtar så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0