vecka sexton.

Hej kompisar! Kom hem till lund sent igår efter en fantastisk helg i stockholm och nu befinner jag mig mest i måndagskoma. Ni ska få se massa massa bilder på vad vi gjorde i helgen men först kommer en veckoplanering som vanligt:

♥ jag började denna veckan med att gå på medicindeligering imorse så att jag ska kunna dela ut medicin på jobbet! det ligger nog på listan på saker jag aldrig trodde att jag skulle göra.
♥ idag är sista dagen att söka inför höstterminen och igår fattade jag ett stort beslut angående min framtid. ni får veta mer när det närmar sig! men gud vad det pirrar i min mage bara jag tänker på det.
♥ imorgon är jag helt ledig! då ska jag ta en lång vårpromenad och skriva rapport hela dagen.
♥ denna veckan har jag två jobbpass inplanerade, onsdag förmiddag och hela söndagen. perfekt att jag kan jobba lite nu när vi inte går i skolan så mycket under veckorna.
♥ på torsdag har vi texthandledning i skolan och efteråt ska jag gå på stan och fixa massa rekvisita inför nästa vecka när jag ska fotografera till mitt stora projekt. det ska bli så roligt!
♥ veckans bästa dag, alltså fredag, ska avslutas tillsammans med anna och massa tvspel. om jag längtar?
♥ på lördag är det dags för drilltävling igen! skånedrill i ängelholm (väldigt skönt att det är nära för en gångs skull) och alla mina starter ska tävla, pepp pepp!


stockholmsfåglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0