vecka sjutton

Hej och hå, nu kör vi på ny vecka! Jag ska verkligen verkligen försöka att inte boka in varenda ledig minut utan tillåta mig själv att vara lite ledig emellanåt också denna veckan. Framförallt sova mer. Som vanligt får ni se ungefär hur min vecka kommer att se ut:

♥ idag gick jag upp tidigt för ett läkarbesök i tomelilla...
♥ ... och efteråt ska jag åka till veberöd för att fota vidare på projektet! så sjukt roligt och jag tror att det kommer bli SÅ bra.
♥ imorgon ska vi åka till köpenhamn med klassen för att gå på konstmuséet louisiana och kolla in andreas gurskys bilder! hur kul?!
♥ på onsdag ska jag ta mina sista allergisprutor någonsin (!!!) och på kvällen står det barnpassning på schemat.
♥ torsdagen innehåller bildhandledning i skolan och innan dess hade jag tänkt försöka välja ut vilka bilder jag ska använda i projektet. och så måste jag skriva på rapporten och läsa massa kurslitteratur också.
♥ och på fredag ska jag jobba på förmiddagen och sen har jag en helt oplanerad helg! känns knäppt. då ska jag titta på massa film, göra pannkakor till frukost, ta långa promenader och förhoppningsvis inte så mycket mer än så. längtar redan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0