best of summer 2012

Denna sommaren flög verkligen förbi, hur klyshigt det än låter. Jag antar att det beror mycket på att jag jobbade en hel del och ibland känns det som att jag inte gjorde något annat. Men när jag tittar igenom bilder från sommaren inser jag hur otroligt mycket fint jag har varit med om, hur roligt jag har haft det.

Födelsedagsfester, förlovningsfester, mousserande, ballonger, Paris och croissanter, hundvalpar, picknickar, min födelsedag, Åhus, jordgubbar, en midsommarnattsdröm, middagar och frukostar på balkongen, strawberry daquiris, österlenäventyr, en ny kamera, cirkusfesten, Jämjötrippen, kräftor, kentkonsert och konfettiregn, Malmöfestivalen och Marias födelsedagsfest.

Här kommer det, best of sommaren 2012:


 

Kommentarer
Postat av: maria

<3

2012-09-11 @ 19:46:19
URL: http://mariao.blogg.se
Postat av: Emelie

Det ser ju ut som att du har haft en sjukt fin sommar! Och tack så himla mycket för din fina kommentar, jag blev verkligen glad! Kram!

2012-09-19 @ 14:42:36
URL: http://unvelo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0