birthdaygirl


Idag fyller min bästis år!
 
Min finaste Maria som tar hand om mig när jag är svag och sparkar mig i rumpan när jag behöver det som mest. Som älskar Paris lika mycket som jag, som dansar med mig på alla dansgolv, försöker lära mig dricka öl ihärdigt trots att jag själv har gett upp eftersom det smakar vidrigt och som får mig att inse vad som är viktigt och inte viktigt i livet. Som inspirerar mig varenda dag och som får mig att växa som människa hela tiden.
 
Vet ärligt talat inte vem jag hade varit utan dig. Grattis min finaste, ikväll ska vi fira!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

De orden är det nog det finaste man kan få i födelsedagspresent! Sådana vänner växer inte på träd så man måste vårda dem väl! Önskar dig och Maria en fin dag! Kramar

2012-08-31 @ 10:19:30
Postat av: maria

började ärligt talat gråta av att läsa detta. det var något av det finaste jag läst! älskar dig så mycket, mitt liv hade varit så tomt utan dig. TACK! <3

2012-08-31 @ 11:05:38
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0