torsdag.

breakfast
 
Goddagens!

Denna utsökta frukosten åt jag igår, men idag ser den nästan på pricken likadan ut. Idag njuter jag av ännu en ledig dag med sovmorgon, sjunde himlen på tv och en kaffekopp i handen. Ingen stress så långt ögat kan nå. Jobbade min sista dag för denna sommaren i fredags och nu tänkte jag vara lite ledig innan skolan drar igång igen. De första dagarna kröp det i skinnet och rastlösheten var inte nådig. Nu är jag lugn som en filbunke.

Idag ska jag fortsätta en garderobsrensning som inte är nådig (den andra för denna sommaren) och lite senare tänkte jag åka till Erikshjälpen i Åkarp för att lämna av några påsar med kläder och ta mig en tur i butiken. Ikväll har jag en date med tredje säsongen av six feet under och imorgon drar världens bästa festival igång. Livet, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0