anything could happen.

Jag blir inte särskilt förvånad när jag vaknar upp första dagen på "jullovet" (det finns inget som heter lov på högskolan) med halsont och hosta. Det är som att kroppen har gått på någon slags extrabensin de senaste veckorna och nu är bränslet slut och då säger givetvis kroppen ifrån. Det är dags att vila nu.
 
Så det ska jag göra idag. Ska dock ner på stan en sväng och fixa med de sista julklapparna, men sen blir det julklappsinslagning och film resten av denna domedagen. Hoppas för övrigt att vi slipper en undergång idag eftersom jag längtar som en tok efter julfirandet som börjar på söndag.

Ps. Vår gruppredovisning igår gick som en dans, vi var enda gruppen som inte behövde komplettera och fick omdömet "jättebra!" av lärarna. Känns helt galet bra!
 
Här får ni en extremt bra fredagslåt med en vacker video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0